نوشته شده توسط : mali

جشن فانوس

جشن فانوس، یکی از جشن های سنتی چین است که در روز پانزدهم نخستین ماه سال قمری در گاهشماری چینی جشن گرفته می‌شود؛ این جشن نمایانگر پایان سال نوی چینی است، و آماده‌سازی آن از روز دهم سال نو آغاز می‌شود.

در این روز در بین چینی‌ ها مرسوم است که ردیف‌ هایی از شمع را در جلوی خانه‌ هایشان روشن می‌کنند و هنگام شب، فانوس در دست، مسیر می‌ پیمایند. در گذشته، فانوس‌ ها ساده بودند و تنها امپراتوران و اشراف، فانوس‌های آراسته و بزرگ داشتند؛ در حالی که در سال‌ های اخیر، فانوس‌ ها با طرح‌ های جدید و متنوع تزیین می‌شوند؛ مثلاً فانوس‌ هایی به شکل جانوران مرسوم است که امکان استفاده از این فانوس ها برای عموم در چین وجود دارد و هر شخصی به راحتی می تواند در این جشن با هر شکلی از فانوس که می خواهد شرکت نماید.

ریشه این جشن به امپراتوری هان و بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بازمیگردد.

اگر شما مشتاق دیدن این جشن بسیار زیبا و سنتی چینی ها هستید می توانید به راحتی با تور چین از این فستیوال لذت ببرید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

 

جشن فانوس

جشن فانوس

 

جشن فانوس

جشن فانوس

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین تعطیلات تابستان 95 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین,مناطق گردشگری چین,جاذبه های چین,مکان های دیدنی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گراند مرکیور زیدان بیجینگ پکن چین

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به میهمانان خود ارائه میکند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 290 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. تور چین خرداد 95

 

  • ماساژ - سونا - استخر سر پوشیده
  • مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه
  • خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم
  • رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - منطقه بدون سیگار

 

هتل فلاورینگ هاوس هاستل پکن چین

اين مسافرخانه اقامتي مقرون به صرفه را به ميهمانان ارائه ميدهد.اين مسافرخانه داراي 14 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. تور چین خرداد 95

  • کرایه دوچرخه
  • خانه داری - لباسشویی - خشکشویی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل
  • پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - گرمایش - امکانات باربیکیو - کتابخانه - بار مخصوص تنقلات

هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین تابستان 95 می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین تابستان 95 می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین خرداد 95 و... اشاره نمود.

هتل تیانان رگا پکن

 

هتل تیانان رگا پکن

 

هتل دی پرزیدنشال پکن

هتل دی پرزیدنشال یکی از هتل های 5 ستاره چین است که در شهر پکن واقع شده است. این هتل در مجموع از 486 اتاق برای پذیرایی از میهمانان  تور چین خرداد 95 تشکیل شده است. در این هتل امکانات ورزشی ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به اتاق بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف برای میهمانان تور چین تابستان 95اشاره نمود.

هتل دی پرزیدنشال پکن

همچنین از امکانات رفاهی هتل برای میهمانان تور چین تابستان 95 می توان از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سالن ورزشی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، گرمایش، بار، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه دوچرخه، آرایشگاه، اتاق بازی های رایانه ای، کاریوکی ویژه میهمانان  تور چین خرداد 95 و... نام برد.

هتل دی پرزیدنشال پکن



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف پکن چین,هتل فلاورینگ هاوس هاستل پکن چین,هتل گراند مرکیور زیدان بیجینگ پکن چین,هتل دی پرزیدنشال پکن, ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پل مارکوپلو پکن چین

کی دیگر از دیدنی های پکن می باشد این پل در 15 کیلومتری جنوب غربی پکن قرار دارد که 2 ساحل رودخانه ینگ دینگ را به یکدیگر متصل می کند.این پل قدیمی ترین پل پکن و دنیا می باشد.این پل در سال 1189 و توسط سلسله شیزونگ تاسیس شد این پل بر اثر سیلابهای سخت رودخانه چندین بار تخریب گردید که در سالهای 1444 و 1698 مرمت کلی گردید. این پل 260 متری دارای 11 قوس و دهانه می باشد.

اجرای مراسم ماه پاییز یکی از ویژگی های این پل بوده است که از روی پل دارای نما و ویژگی خاصی در آسمان و تصویر آن بر روی رودخانه بوده است در دوران کهن گذشته آن را یکی از 8 منظر بزرگ چین می شناختند که در ائایل صبح انعکاس نور خورشید در آب رودخانه تصویر بسیار جالبی از پل و معماری آن را به تصویر کشیده است.این پل همچنین به پل مارکوپلو معروف است که وی در سفر خود به پکن از این پل بازدید نموده و شرحی از آن را به رشته تحریر درآورده است.از ویژگی های این پل شیرهای سنگی دو طرف پل می باشد.که تعداد آنها به 485 عدد می رسد. مسافران تور چین تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند از این جاذبه توریستی زیبا دیدن کنند.

 

پل مارکوپلوی پکن چین

 

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه که به روایتی وسیع ترین و کاملترین مجموعه معماری چوبی دنیاست در سال 1406 میلادی با دستور "جو دی" دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز و ظرف 14 سال ساخته شد. این اثر حدود 72 هکتار مساحت دارد و دیواری با ارتفاع 10 متر و خندقی با عرض 52 متر دور تا دور این مجموعه را فرا گرفته است. دیوار های این مجموعه بسیار ضخیم هستند و طوری طراحی شده اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاوم بوده اند.

 

 

این اثر نادر با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است.

 تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است.



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری چین,مناطق دیدنی چین,بهتربن جاذبه های چین,جاذبه های دیدنی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

اگر به دنبال مرکز خرید لوکس می گردید،مرکز خرید شین کونگ پالاس محلی مناسب برای شماست! مرکز خرید شین کونگ پالاس، یک فروشگاه تایوانی با بیش از 900 مارک معروف بین المللی می باشد. یکی از ویژگی های بارز این مرکز خرید این است که بزرگترین  فروشگاه گوچی را دارد. همچنین چندین رستوران خوب در این مجموعه وجود دارد : (کوفته های تایوانی، کافی شاپ و ...) . در شین کونگ پالاس پکن، یک گلفروشی بی نظیر در کنار نانوایی وجود دارد. در تور چین اردیبهشت 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا خرید نماید.

 مرکز خرید شین کونگ پالاس

 مرکز خرید شین کونگ پالاس

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . در تور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین خرداد 95 که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف چین,بهترین مراکز خرید چین,شیک ترین مراکز خرید چین,مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد